Fascination About شرکت وب مهر

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

مهر شرکت در کنار امضای افرادی که در جلسه هیئت‌ مدیره به‌عنوان دارندگان امضای مجاز مشخص می‌شوند، باید درج گردد. این مهر در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام معاملات برای شرکت به‌عنوان یک شخصیت حقوقی است.

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

.. به حمایت از شما برخاستند تا انقلابی را که خون های پاک عزیزان شان در پایش ریخته شده بود، از کج فهمی و انحراف نجات دهند. شما نقطه

این فشارها موجب شد آیت‌الله صادق لاریجانی در سخنرانی صریح خود در هفته گذشته به قانون برگزاری دادگاه انتخابات دفاع كرده است و در دیدار با رهبر انقلاب نیز گزارشی از مبانی حقوقی و قانونی موضع قوه قضائیه و فشارهای غیرقانونی به دستگاه قضایی را همراه با استدلال‌های فقهی طرح كرده كه این دیدار در خطبه‌های روشنگرانه روز عید فطر رهبر انقلاب مؤثر بوده است.

امروز جمعه بیستم شهریور شیخ دست به کار شد و نامه ای خطاب به ریاست قوه قضاییه نوشت متن کامل نامه بدین قرار است:

آینده: پس از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد را در روز قدس یك واكنش خیلی عصبی در دنیا بخصوص كشورهای غربی علیه ما ایجاد شد كه اثرخود را بر سفر ایشان به نیویورك می گذارد. فكر می‌كنید جمهوری اسلامی ایران در چه سطحی باید با دنیا برخورد كند؟ آیا در فضایی هستیم كه باز هم نهادهای فعلی دنیا را بتوانیم زیر سؤال ببریم و به چالش بكشیم یا وارد موضوعات جنجالی و و به تعبیر شماماجراجویی بشویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

وام قرض‌الحسنه میانگین حساب بانک مهر ایران (طرح امتیازی مهر)

اگر این اتفاق بیفتد به نظر شما هاشمی بین دو گزینه انفعال و تقابل، کدام گزینه را انتخاب می کند؟

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

رضایی جدا نشدن از نظام و رهبری را رمز موفقیت افراد دانست و گفت: تجربه ثابت کرده که در کنار رهبر و نظام بودن باعث می شود که بتوان بیشتر برای ملت و نظام خدمت کرد.

برخی رقبا در مناظرات سعی در عصبانی کردن من را داشتند ولی با کمک خدا توانستم صبر و حوصله خود را حفظ کنم.

امیدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزیزانی كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگردیم به عصر خودمان ، به باورهای عصر خودمان كه ایران سربلند و پر از امید داشته باشیم"

Report this wiki page